Listing 1 - 10 of 152 << page
of 16
>>
Sort by

Book
Hoogbegaafde kinderen thuis en op school
Authors: ---
ISBN: 902550079X Year: 1993 Publisher: Assen : Dekker en van de Vegt,

Theory and practice in early childhood teaching
Authors: ---
ISBN: 0762300922 Year: 1996 Publisher: Greenwich JAI


Multi
De hulpverlening van de LOM-school : Een onderzoek naar verschillen tussen scholen voor kinderen met leer- en opvoedingsmoeilijkheden en scholen voor regulier onderwijs
Authors: ---
ISBN: 9070673088 Year: 1986 Publisher: Amsterdam

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
La qualité des écoles primaires dans des contextes de développement différents
Authors: --- ---
ISBN: 9280321595 Year: 1998

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Éducation et handicap : d'une pensée territoire à une pensée monde.
Author:
ISBN: 2749203694 9782749203690 Year: 2004 Publisher: Ramonville Saint-Agne Eres

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Fostering expert learning strategies in novices.
Authors: ---
ISBN: 9090212477 9789090212470 Year: 2006 Publisher: Rotterdam De Bruin

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Persoonswording en opvoeding : een wetenschappelijke proeve op het gebied van de sociale wetenschappen, in het bijzonder de pedagogische wetenschappen.
Authors: --- ---
ISBN: 9053370064 Year: 1990 Publisher: Kampen Mondiss

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Narrative learning
Authors: --- ---
ISBN: 9780415488938 0415488931 9780415488945 041548894X 9780203856888 0203856880 Year: 2010 Publisher: New York : Routledge,

La mixité à l'école primaire
Author:
ISBN: 2738441246 Year: 1996 Publisher: Paris : L'Harmattan,


Book
De opdracht van de lerarenopleiding : kwaliteit en taakverbreding
Authors: ---
ISBN: 9071282074 Year: 1989 Publisher: Utrecht W.C.C.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek bevat artikelen die geschreven zijn naar aanleiding van de thema's die op het VELON-congres 1988 aan de orde kwamen. Grofweg zijn die thema's in vijf verschillende clusters onder te verdelen: kwaliteit beschrijven (hoe is de opleiding ingericht?); kwaliteit controleren (hoe wordt geëvalueerd?); kwaliteit handhaven (hoe blijft de kwaliteit op peil tegen de verdrukking in?); kwaliteit verbeteren (hoe kan onderzoek daaraan bijdragen?); kwaliteit gebruiken (hoe kunnen we onze expertise op andere, nieuwe gebieden toepassen?). (Bron: covertekst)

Listing 1 - 10 of 152 << page
of 16
>>
Sort by